برادر یکی از قربانیان رودسری حادثه منا در گفتگو با کاسپین:

برادر یکی از قربانیان رودسری حادثه منا با بیان اینکه آل سعود نمی تواند مدیریت خانه خدا را بر عهده داشته باشد، گفت: آل سعود یک دولت آمریکایی، صیهونیستی است که صلاحیت مدیریت خانه خدا را ندارد

به گزارش سپیدار خبر؛ حسن یحی پور برادر محمد علی یحی پور یکی از قربانیان حادثه منا در گفتگو با خبرگزاری بین المللی کاسپین در رودسر، اظهار کرد: آل سعود باید پاسخگوی اعمال و حشیانه خود باشد.

وی با بیان اینکه ما این مصیبت را به ساحت مقدس آقا امام زمان (عج) و نائب بر حقش تسلیت عرض می کنیم، گفت:ما به هیچ وجه از این جنایت نمی گذریم  و خواهان مجازت عاملین این جنایت هستیم.

برادر مرحوم یحی پور ادامه داد: ما خواستار پیگیری از سوی مقام قضایی و وزارت امور خارجه کشورمان علیه آل سعود هستیم.
یحی پور عنوان کرد: سازمان حج زیارت باید به این مسئله رسیدگی نماید تا دیگر  شاهد این قضایا نباشیم .

وی با بیان اینکه با  اینکار ها ثابت شد آل سعود نمی تواند مدیریت خانه خدا را بر عهده داشته باشد، تصریح کرد: آل سعود یک دولت آمریکایی، صیهونیستی و دشمن اسلام می باشد و دنبال نابودی اسلام است و  صلاحیت  مدیریت خانه خدا را ندارد.
به گزارش کاسپین مرحوم حاج  محمدعلی یحی پور فرهنگی باز نشسته بود که از کارون رودسر استان گیلان برای بجا آوردن اعمال حج به عربستان اعزام شده بود.

به گزارش کاسپین، «احمد اسماعیلی چافی از لنگرود»، «کریم پور تقی راستگو مقدم از لنگرود»، «محمد حسین رمضانی سیاه خلکی از املش»، «جمشید علم جو»، «احمد غلامی جیرکل از بخش رحیم آباد»، «ابراهیم فخری از لنگرود» و «ابراهیم کریم پور چمچالی از بخش دیلمان و پیرکوه سیاهکل» جزو زائران گیلانی هستند که در حادثه منا کشته شدند.



m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی :  ,   , 
برچسب ها :